فهرست مطالب

عنوان    صفحه

فهرست علایم و نشانه‌ها  ‌ج

فهرست جدول‌ها            ‌د

فهرست شکل‌‌ها  ‌ه

فصل 1-  مقدمه   1

1-1-    پیشگفتار           1

1-2-    رایانش ابری، چه چیزی نیست     2

1-3-    رایانش ابری، چه چیزی است      3

1-4-    از همکاری مشارکتی تا ابر: تاریخی مختصر از رایانش ابری  5

1-5-    رایانش Client/Server: برنامه های مترکز و ذخیره سازی متمرکز            5

1-6-    رایانش Peer-to-Peer: اشتراک گذاری منابع     6

1-7-    رایانش داوطلبانه: توان رایانشی بیشتر       7

1-8-    رایانش مشارکتی: کار گروهی       9

1-9-    رایانش ابری: گام بعدی در کار مشارکتی   10

1-10-  شبکه کامپیوتر است: رایانش ابری چگونه کار میکند          11

فصل 2-  شناخت معماری ابر        12

2-1-    شناخت ذخیره سازی ابری          15

2-2-    شناخت سرویس های ابری          16

2-3-    شرکت ها در ابر: رایانش ابری امروز          17

2-4-    چرا رایانش ابری مهم است          18

فصل 3- مقایسه محاسبات ابری با محاسبات مشبک            20

3-1-    مقدمه   20

3-2-    محاسبات مشبک            21

3-2-1-            تعریف   21

3-2-2-            مزایا      22

3-2-3-            نقاط ضعف         23

3-3-    محاسبات ابری   24

3-3-1-            تعریف   24

3-3-2-            مزایا      24

3-3-3-            نقاط ضعف         25

3-4-    مقایسه  26

فصل 4-   مدیریت پروژه-مدیریت منابع       31

فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادها  40

5-1-    نتیجه‌گیری        40

فهرست مراجع   41

در پروسه یک تحقیق ارگونومیکی به منظور طراحی یا بهسازی وسایل و ابزار کار پس از استخراج اطلاعات آنتروپومتریکی جامعه استفاده کنندگان از وسیله مورد تحقیق، بایستی موضوع های مورد استفاده در آن وسیله را فهرست کرده و با استدلال های علمی و منطقی آنها را ارزش گذاری کنیم. برای طراحی یک اتومبیل ابتدا باید مشخص کرد که این وسیله نقلیه برای چه منظور طراحی می شود و چه اهداف و انتظاراتی را باید برآورده کند. به عبارتی دیگر اول باید دید که چه نوع اتومبیلی و برای چه کاری قرار است طراحی شود زیرا پارامترهای طراحی انواع اتومبیل ها با هم تفاوت دارد. مثلاً طراحی یک اتومبیل چهار نفره لوکس سدان با یک وانت، رودستر یا اتومبیل شاسی بلند (مانند پاترول) فرق می کند و بر حسب مورد مسایل جداگانه ای را برای طراحی هر کدام باید در نظر گرفت.

پس از مشخص شدن نوع اتومبیل باید ببینیم اتومبیل برای چه بازار، کشور و مردمی و با چه خصوصیات و ویژگی هایی در نظر گرفته شده است؛ چه رقبایی و با چه مشخصاتی در بازار وجود دارند و از این قبیل مسایل. پس از تعیین خط مشی های موجود و بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر در طراحی و سنجش شرایط و امکانات موجود طراحی صورت می گیرد. مثلاً اگر بخواهیم برای مردم کشورمان یک اتومبیل کاملاً ملی و میهنی طراحی کنیم باید عوامل زیر را حتماً در نظر بگیریم و سپس اقدام به طراحی کنیم:

- متوسط تعداد افراد خانواده

- متوسط درآمد خانواده

- نوع نیاز و استفاده از اتومبیل

- تعداد مسافرت های در طول سال

- اندازه های بدنی افراد جامعه

- عادت ها و ویژگی های سنتی و اخلاقی جامعه

- وضعیت ترافیکی خیابان ها و جاده ها و ....

پس از آماده شدن چندین شکل و طرح ظاهری و به تصویب رسیدن یکی از آن ها، ابعاد کلی اتومبیل (توجه به عوامل فنی، انسانی، نیاز بازار و چند عامل دیگر در آن دخالت داده می شود و در این مرحله است که امکان اقدامات اصلاحی و تعدیل کننده وجود دارد. البته عکس این عمل نیز ممکن است و گاهی شکل و طرح اتومبیل بر اساس ابعاد و اندازه ها طرح می شود.

تعداد صفحات : 48 

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.