دانلود پروژه , مقاله , پایان نامه و ...

۱۶۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

فایل کارآفرینی و طرح توجیهی پرورش ماهی کپور

قابل اطمینان ازجامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی

کلیاتی راجع به پرورش کپور ماهیان

مختصری از تاریخچه پرورش ماهی کپور علفخوار (آمور)

برخی از اطلاعات مورد نیاز:

نحوه تعیین استهلاک:

مراحل واگذاری انشعاب برق:

محاسبات مربوط به احداث ساختمان های مورد نیاز:

اطلاعات در مورد ماشین آلات مورد نیاز:

امضای تعهدنامه رسمی:

فرم اولیه بازدید کارشناسی از آب و زمین:

گرفتن پروانه تاسیس

تعهدنامه رعایت موارد قانونی

ساختمانهای لازم جهت احداث یک مزرعه پرورش ماهی

تاسیسات مورد نیاز

ماشین آلات مورد نیاز با مشخصات

اثاثیه مورد نیاز

ترازنامه ابتدای دوره به شرح زیر است

دارایی ها:

دارایی های جاری:

نقد و بانک

موجودی کالا

جمع دارایی جاری

دارایی های ثابت:

سود تقسیمی برای هر شریک

سرمایه پایان دوره هر شریک

خرید

بهای تمام شده کالای آماده برای فروش

موجودی کالای پایان دوره

بهای تمام شده کالای فروش رفته

فروش

کسر می شود:

بهای تمام شده کالای فروش رفته

سود ناخالص

کسر می شود:

هزینه های عملیاتی:

هزینه بیعه

هزینه حقوق

هزینه استهلاک ساختمان

هزینه استهلاک ماشین آلات

هزینه استهلاک تاسیسات

هزینه استهلاک اثاثه

هزینه برق

 عملیاتی    

استفاده مطلوب از منابع آبی، مسئله ای است که نباید از سوی کارشناسان امور نادیده گرفته شود، زیرا وضعیت اقلیمی کشورمان اقتضا می کند که حداکثر بهره برداری از منابع آبی صورت می گیرد. برای استفاده حداکثر از این منابع در مرحله اول باید از به هدر رفتن آب جلوگیری کنیم در ایران باستان روشهائی را مورد استفاده قرار می دادند که هم اکگنون نیز در اکثر مناطق کشور مرسوم است. از جمله این روشها احداث مخازن ذخیره آب است که پس از انباشتن آب در آن، در مواقع لزوم جهت امور کشاورزی و دامداری و غیره به مصرف میرسد. با توجه به وجود مخازن ذخیره آب که از قبل موجود بوده و همچنین احداث شبکه های آبیاری می توانیم از این منابع آبی جهت پرورش ماهی استفاده نمائیم. البته تجربیات در این مورد اندک است و لازم است متخصصین فن با مشاوره و همکاری، شرایط مساعد جهت انجام این کار را فراهم آورند.

امروزه با توجه به نقش و اهمیت آبزیان در تأمین پروتئین انسان، پرورش انواع آبزیان در سطح وسیعی مورد عنایت و توجه قرار گرفته است. بطوریکه هم اکنون سرمایه گذاری قابل توجهی را به سوی خود جلب کرده و افراد زیادی به این فن روی آورده اندآبیاری jlj  Hfdhvd . از طرفی محدودیت صید از دریاها و آبهای آزاد  و همچنین افزایش تقاضای بازار، خود عاملی جهت استفاده از آبهای داخلی در پرورش آبزیان می باشد.

در کشور ما علیرغم وجود استعداد های بالقوه فراوانی که در مناطق ساحلی فراهم است، امکانات و استعداد های قابل توجهی نیز در اراضی و آبهای داخلی وجود دارد که می تواند در پرورش آبزیان و تولید مقدار قابل توجهی پروتئین سفید مورد استفاده قرار گیرد. از جمله این امکانات قنوات، چشمه ها و چاههای کشاورزی هستند که یا در مظهر اغلب آنها استخر های کوچک و بزرگ ذخیره آب موجود بوده و یا امکان احداث چنین استخرهائی در مجاورت آنها وجود دارد. با توجه به شرایط و موقعیت خاصی که این استخر ها از آن برخوردار هستند می توان به پرورش ماهی در آنها اقدام نمود. بعضی از این استخر ها با توجه به شرایط محیطی و موقعیت جغرافیائی جهت پرورش کپور ماهیان و بعضی از آنها جهت پرورش ماهیان سرد آبی (قزل آلا)، میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. در این جزوه آموزشی صرفاً مسائل مربوط به پرورش کپور ماهیان در استخر های ذخیره آب کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و امید است مورد استفاده عموم عالاقمندان بویژه روستائیان و کشاورزان عزیز قرار گیرد و در آشنائی هر چه بیشتر آنها با شیلات. علی الخصوص حرفه پرورش ماهی موثر واقع شود.

فصل اول

کلیاتی راجع به پرورش کپور ماهیان

1ـ معرفی کپور ماهیان پرورشی:

کپور ماهیان از گروه ماهیان گرمایی هستند، رشد، نمو و تولید مثل آنها در آبهای گرم با دمای بهینه 20 تا 30 درجه سانتیگراد صورت میگیرد. عمده ترین کپور ماهیان پرورشی عبارتند از:

کپور معمولی                     2ـ کپور علفخوار یا آمور

3ـ کپور نقره ای یا فیتوفاگ                 4ـ کپور سر گنده یا بیگ هد

بطور کلی پرورش کپور ماهیان بصورت توأم و در استخر های خاکی صورت می گیرد. هر یک از گونه های مذکور عادت غذایی خاصی دارند و پرورش توأم آنها باعث می شود تا از کلیه سطوح غذاهای موجود در استخر استفاده گردد. در این استخرها هم از طریق کوددهی منظم (جهت تولید غذاهای طبیعی) و هم از طریق دادن غذاهای دستی کلیه احتیاجات غذایی ماهیها تأمین می گردد.

در اینجا بطور جداگانه به تسریح خصوصیات هر یک از گونه های کپور ماهیان پرورشی میپردازیم.

الف ـ کپور معمولی:

از ماهیانی است که بعلت داشتن گوشت وقیمت مناسب در سراسر دنیا پرورش داده می شود.

نژاد پرورشی این ماهی دارای بدنی پهن تر و گوشتی تر از نوع وحشی است. رنگ آن در دو طرف زرد طلائی و در پشت تیره است. هر یک از فلس ها در انتها دارای یک خال سایه رنگ می باشد. باله ها تیره هستند ولی باله دمی گاهی نارنجی یا قرمز رنگ است. از علائم مشخصه این ماهی داشتن بدنی پهن و یک باله پشتی ممند می باشد.

دستگاه گوارش آن نسبتاً ساده و فاقد معده مشخص است. این ماهی همه چیز خوار است و عمدتاً از جانوران کف زی، گیاهان، مواد غذایی پوسیده بستر و داخل گل تغذیه می کند. در آب و هوای گرم و معتدل، نرها در 2ـ1 سالگی و ماده ها در 3ـ2 سالگی بالغ میشوند مناسب ترین دما برای تخم ریزی 20ـ18 درجه سانتیگراد و مناسب ترین دما جهت رشد و نمو آن 25 درجه سانتیگراد است. یک ماهی کپور 4کیلوگرمی 450ـ300  هزار عدد تخم می گذارد.

متخصصین ژنتیک، توانسته اند از ماهی کپور معمولی چند نژاد کم فلس به نام های کپور آئینه ای، کپور خطی و کپور چرمی یا لخت پرورش دهند. این ماهی در شرایط پرورشی بخوبی از انواع غذاهای دستی استفاده می کند.

دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی پرورش ماهی کپور , مناسب جهت انجام تحقیقات، پروژه های کارآفرینی و طرح های توجیهی ( مناسب برای تسهیلات اعتباری), پایان نامه های دانشجویی و مقالات درسی

تعداد صفحات : 27

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل طرح توجیهی تولید سبد میوه

مقدمه

سرمایه گذاری ثابت

جمع کل سرمایه گذاری ثابت

سرمایه گذاری ثابت

جمـع هزینه های جاری طرح

سرمایه در گردش

سرمایه در گردش

جمع کل سرمایه گذاری طرح

پیش بینی مالی طرح

محاسبه دوره برگشت سرمایه

طرح توجیهی تولید سبد میوه با جداول و محاسبات

تعداد صفحات : 13

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل تحقیق در مورد عکاسی

عکاسی

اختراع دوربین عکاسی برای هنرهای بصری به منزله یک انقلاب بود. موقعیت و رابطه هنرمند با جامعه اش به کلی دگرگون شد، زیرا تا آن زمان توانایی تهیه و ساختن تصویر فقط در انحصار هنرمندان بود، ولی با پیدایش دوربین عکاسی امکان بوجود آوردن تصویر به طرز مکانیکی ایجاد گردد. سالها آموز ش و استعداد بسیار لازم بود تا یک هنرمند بتواند هنر صورتگری را بیاموزد و حال آنکه دوربین عکاسی این توانایی را در زمانی بس کوتاه می توانست دراختیار هر فرد علاقمند قرار دهد. از اواسط قرن بیستم که معجزات فراوانی در اختراعات برقی به تحقق پیوست، استفاده از تصویر عکاسی چیزی بسیار طبیعی و گریز ناپذیر شد، ولی د رقرن نوزدهم جامعه بشری هنوز به چنان پیشرفتی نرسیده بود تا بتواند از امکانات تصاویر عکاسی استفاده قابل توجهی کند.

دوربین عکاسی دربازار ابتدا به صورت نوعی اسباب بازی و سرگرمی عرضه و سپس به صورت یک وسیله ضروری در اجتماع را به خود گرفت. مهمترین حامیان دوربین عکاسی طبقه متوسط جامعه بودند. تا اوایل قرن بیستم اثر تصویر عکاسی درامرارتباطات مشهود نشده بود. آرتورگدسمیت(Arthour Goldsmith)در این باره طی مقاله ای در مجله عکاسی برای عموم تحت عنوان« عکاسی به منزله آفریننده» می نویسید:« ما در دورانی زندگی می کنیم که تصویر عکاسی بر آن غلبه دارد. امروز تصویر عکاسی درنهانخانه ذهن بشر وعواطف او با قدرت نفوذ کرده است. ابن قدرت چنان است که می توان آن را در تاریخ وقایع معاصر با قدرت انرژی اتمی مقایسه کرد. مفاهیم ما از انسان و کیهان، چیزهایی که می خریم، و یا نمی خریم، و بالاخره الگوهایی که در بافتهای بصری ما برمبنای انها استوارند همگی کم و بیش بواسطه و تحت تأثیر تصویر عکاسی شکل گرفته است. و این تأثیر گاه نقش قاطعی در نحوه شکل گیری آنها ایفا می کند.»

همور هم مهمترین دلیل محبوبیت عکاسی نزد مردم این است که آنها می توانند به وسیله دوربین عکاسی از خانواده و دوستان خود عکس بگیرند. عکسهای یادگاری هنوز دارای جذابیت فوق العاده ای است و بخصوص اختراع دوربین پولاروید بوسیله ادوارد(Edward Land) باعث افزایش این جذابیت شده است. زیرا با این احتراع مسایل مربوط به تاریکخانه و غیره نیز حل شده و تهیه تصاویر فوری را برای عموم امکان پذیر کرده است. امروزه عده بسیارزیادی از مردم از دوربین عکاسی استفاده می کنند.از میان آنها گروه روزافزونی از عکاسان غیرحرفه ای پدید آمده اند. که در تاریکخانه های شخصی خود با جدیت کار می کنند و می کوشند تا این وسیله را بهتر بشناسند و خلاقیت خود را در عکاسی توسعه دهند. برخی از آنها بتدریج عکاسان حرفه ای می شوند. ولی اغلب به همان صورت غیرحرفه ای باقی می مانند و به روی هم مقدار قابل توجهی از پول و ساعات فراغتشان را صرف ین کار می کنند. شایاد بتوان گفت در دوره حاضر عکاسی محبوبترین سرگرمی و کار تفننی عموم باشد.

عکاسی در عین حال یکی از حرفه هایی است که در جهان ارتباطات نیز دارای اهمیت فوق العاده ای است و حرفه ای با تخصصهای گوناگون است.

عکاسی خبری کسی است که از وقایع روزمره وعادی به شکلی ساده و صریح به تهیه تصویر می پردازد. کار او تهیه تصاویر واضح و روشمی است که پیام مورد نظر را بخوبی نقل کند. عکاس خبری این را هم در نظر می گیرد که در چاپ روزنامه از برخی از کیفیات خوب تصاوی کمی کاسته می شود. امکانات بهتر چاپ برای مجلات باعث شده اکه عکاس بتواند تصاویر خود را با عمق و جزئیات و ظرایف بیشتری تهیه کند. جهش بزرگی که در دهه 1930 صورت گرفت پیشرفتهای مهمی درفن عکاسی بوجود آورد و درواقع پس از این زمان بود که شر ماجراهای مختلف بوسیله تصویر دوبین عکاسی ممکن شد. مهمترین این پیشرتها در درجه نخست بهترشدن کیفیت کاغذها و شیوه چاپ عکس ، و بعد از آن ظهور دوربینهای کوچک دستی و همراه با آن عدسی ها و فیلمهای حساس و با سرعت بالا بودکه عکاسان رااز زحمت حمل و نقل وسایل سنگین عکاسی و تحمل نور کور کننده نورافکنها و وسایل مشابه رها کرد. عکاسان به کمک این نوع عدسیها و فیلمها قادر هستند که موضوع های تصاویر خود را با آزادی بیشتری انتخاب کنند و در واقع به آن نزدیک تر شوند. و در نتیجه تصاویری که ...

تعداد صفحات : 94

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل طرح کسب و کار دستگاه ضد سرما زدگی باغات

قابل اطمینان ازجامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی

مناسب جهت انجام تحقیقات,پروژه های کارآفرینی و طرح های توجیهی , مناسب برای تسهیلات اعتباری

متاسفانه هر ساله حدود 20 % درختان در باغات میوه و مرکبات بر اثر سرما زدگی به طور کلی خشک میشوند و از بین میروند و در حدود 40 % درختان نیز تا دو یا چند سال از باروری و محصول دهی عقب می افتند باغداران برای حل این مشکل شیوه سنتی کاه دود کردن یا آتش زدن زدن لاستیک را به کا میگیرندامااین عمل می تواند تنها 10 % از مشکلات فوق را حل نماید وآن به این دلیل میباشد:

1- میزان دود تولید شده ناچیز است.

2- گرمای لازم را ندارد.

3-گرمای حاصل از این عمل به تاج درخت نمیرسد .

4- تولیددود در زمان لازم انجام نمگیرد و همچنین نامنظم صورت میگیرد.

به همین لحاظ باید دستگاهی مکانیزه وجود داشته باشد تا بتواند نقوص روشهای سنتی را جبران نماید.

از این رو دستگاهی طراحی شده که علاوه بر اینکه مشکلات فوق را جبران نموده دارای مزیتهای بسیاری می باشدکه در صفحات بعد به تفضیل بیان خواهد شد.

امید است با ارائه ابن طرح , مشکل بزرگ سرما زدگی باغات به طور کلی رفع شود و بتواند با برآورده نمودن انتظارات از تخریب باغات در برابر سرما زدگی جلوگیری نماید.

 توصیف طرح :

همانطور که در مقدمه ذکر شد برای حل مشکل سرمازدگی باغات طرح مکانیزه ای ارائه شده که میتواند حدود 90 % از مشکل سرمازدگی را حل نماید از این رو این طرح کاملامنحصر به فرد است. البته نمونه های پیشین این طرح نیز وجود دارد که از حیث کاربرد با این طرح یکسان بوده ولی این طرح دارای مکانیسیم کاملا مجزا بوده و توانسته مشکلات نمونه های پیشین را حل نماید.

مشکلات نمونه های پیشین از این قبیل است :

1-هزینه اولیه خرید آن بسیار بالا است .

2-در آن واحد توانایی پوشش کل باغ را ندارند .

3-در نوع نمونه ماشینی آن وهمچنین نوع نیمه اتماتیک حال حاضر نیاز به اپراتور ثابت است .

4-در نوع دستگاه استفاده کننده از قطرات بخار (مه پاش) یخ زدگی مشاهده میشود

مشکلات بیان شده در بالا بخشی از مشکلات دستگاههای ساخته شده است.

اما در اینجا می پردازیم به مکانیسم و نوع کارکرد این دستگاه:

اساس کلی کار این دستگاه کوره ایست که مواده دور ریختنی از قبیله: لاستیک وسائل نقلیه ، پلاستیکها ، برگ درختان ، زباله های طبیعی و . . . را میسوزاند و دود ناشی از این سوختها را توسط فنهای تعبیه شده و لوله کشیهای انجام شده به سطح باغ میفرستد. همچنین قابل ذکر است که بهترین و اساسی ترین ماده ی سوزنده در این کوره لاستیک وسائل نقلیه است که دارای حجم دود زیاد و همچنین گرمای مناسب است. اما این مواد سوزنده باید با یک یا چند نوع سوخت شعله ور شوند که ما در این دستگاه می توانیم از سوخت رایج گازوویل یا در صورت دسترسی از گاز طبیعی نیز استفاده کنیم.

مزایا:

1-دوده تولید شده بر حسب دمای هوا به میزان لازم به باغ تزریق میشود.

2-گرمای لازم تولید میشود

3-دود تولید شده مستقیما به تاج درخت میرسد.

4-توسط حسگرهای دمایی در زمان کاهش دما دستگاه به طور تمام اتوماتیک شروع به تولید دود مورد نیاز باغ در آن دما میکند

5-نیازی به اپراتور ثابت ندارد.

6-در آن واحد تمام سطح باغ را دود میپوشاند.

7-هزینه نگهداری پایین.

8- با طراحی مکانیسم چرخشی پخش دود ، از رکود هوا در باغ جلوگیری شده و باعث جریان یافتن هوا میشود.

معایب:

1-هزینه اولیه نسبتا بالا ( میانگین حدود 50,000,000 ریال در هر هکتار ).

2-اشغال فضا در حد لوله کشیدن در باغ.

البته با وجود هزینه ذکر شده در مورد تولید این دستگاه و با توجه به هزینه های بالای سرمازدگی میتوان از این هزینه صرفنظر نمود.

فهرست

مقدمه............................................................................................1

توصیف طرح................................................................................ 2

تحلیل بازار عرضه محصول.............................................................3

تولید............................................................................................6

مدیریت اقتصاذی.........................................................................12

سازماندهی و مدیریت..................................................................15

مخاطرات و ریسکها.......................................................................17

تعداد صفحات: 20 

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل طرح توجیهی احداث گلخانه سال 95

مقدمه

موضوع طرح.

تشریح طرح پیشنهادی

شناسنامه طرح

محاسبه اجزا و میزان سرمایه ثابت

هزینه های جاری طرح

سرمایه در گردش

ع- مواد اولیه مصرفی

مواد اولیه مورد نیاز

ب-3) هزینه های پرسنلی.

جدول محاسبات تحلیل هزینه فایده واحد

نتیجه گیری ، بررسی وپیشنهاد

طرح توجیهی گلخانه  صیفی جات( خیار و گوجه و ...) به مساحت 3000 مترمربع

تعداد صفحات : 15 

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

محصولی طلایی و استثنایی ویژه فروشگاه داران (مالک فروشگاهی با 10 هزار فایل شوید)

محصولی طلایی و استثنایی ویژه فروشگاه داران (مالک فروشگاهی با 10 هزار فایل شوید)

براحتی مالک فروشگاهی با 10 هزار فایل شوید.

با خرید این محصول ما 10 هزار فایل را در مدت 15 روز در فروشگاه تان قرار میدهیم

پس از پرداخت و ارسال اطلاعات دیگر لازم نیست هیچ کاری انجام دهید و فقط بفروشید و از فروشگاه خود لذت ببرید

این فایلها و محصولات شامل:

تحقیق درسی و پروژه های درسی در رشته های مختلف علوم انسانی و فنی و مهندسی و عمران و برق و مکانیک و معماری و علوم پایه و غیره

مجموعه اقدام پژوهی

مجموعه کاملی از طرح های توجیهی و کارآفرینی

بیش از 1000 پاورپوینت در رشته های مختلف

و ...

در تمامی فایلها هر گونه لوگو و نام نویسنده حذف شده است.

تمامی فایلها بصورت ویژه ویرایش و مرتب شده و عنوان آنها متناسب با متن انتخاب شده است.

تمامی فایلها بصورت فایل ورد word و پاورپوینت می باشند (بجر طرح های توجیهی)

جهت ملاحظه لیست و توضیحات فایلها می توانید از بخش لیست محصولات همین فروشگاه آنها را مشاهده نمایید.

مدت زمان مورد نیاز جهت قرار دادن فایلها در فروشگاه 15 روز خواهد بود.

با توجه به نکات زیر میبینید که پرداخت این هزینه کاملا مقرون به صرفه و حتی ناچیز می باشد.

اگر قیمت متوسط هر فایل فقط و فقط 500 تومان باشد براحتی میتوان دید که قیمت تهیه این 10 هزار فایل 5 میلیون تومان خواهد شد.

اگر در بهترین حالت در یک روز بتوان 100 فایل در فروشگاه قرار داد، با کار مداوم، مدت زمان مورد نیاز برای قرار دادن 10 هزار فایل بیش از سه ماه خواهد شد (ما این کار را در 15 روز انجام میدهیم).

شما حاضرید برای قرار دادن این همه فایل در روز به مدت سه ماه چقدر هزینه کنید!!!!

به عبارتی به جای اینکه مثلا این فایلها را جداگانه خرید کنید وخودتان در فروشگاه مورد نظر قرار دهید و سه ماه کار مداوم و سخت و فرسایشی انجام دهید ما این کار را در 15 روز انجام میدهیم و شما سه ماه زودتر مالک فروشگاهتان میشوید و سه ماه زودتر سودهی تان شروع میشود.

 شاید برایتان سوال باشد که چطور ما در 15 روز این 10 هزار فایل را در فروشگاه قرار می دهیم؟؟؟

بله قرار دادن 500 فایل در هر روز کار سخت و تقریبا ناممکنی می باشد ولی چون ما از سیستمی نیمه اتوماتیک استفاده میکنیم که تهیه آن بسیار زمانبر و دشوار بوده است، این کار را عملی و ممکن می سازد.

پس از اتمام قرارگیری فایلها در فروشگاه می توانید جهت تغییر قیمت، میزان تخفیف، پورسانت بازاریابی، دسته بندی و سایر موارد اقدام کنید.

فرم خریداری شده شامل اطلاعات شخصی و نام فروشگاه مدنظرتان و اطلاعات اولیه جهت ساخت فروشگاه در یکی از سایت های فروش فایل ... می باشد.

آیا امکان قرار دادن فایلها در فروشگاهی که از قبل آماده شده است و خودتان قبلا ایجاد کرده اید وجود دارد؟؟

بله این امکان فراهم می باشد. با در اختیار قرار دادن اطلاعات ورود به حساب کاربری تان این امکان وجود دارد و بعد از اتمام کار می توانید یوزر و پسوردتان را تغییر دهید. یا اگر در فایل سل فروشگاه دارید می توانید از قسمت مدیریت کارمندان با ایجاد یک حساب کاربری و ارسال آن برای ما، 10 هزار فایل را در فروشگاه تان قرار دهیم.

با یک محاسبه ساده میبینید که قیمت این محصول کاملا معقول و مقرون به صرفه می باشد.

لطفا قبل از پرداخت هزینه از قسمت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید تا از خرید خود مطمئن شوید.

ما تضمین نمیکنیم که در ماه اول کل هزینه پرداختی را با فروش فایل جبران میکنید چون فروش فایل نیاز به بازاریابی از سوی بازاریابان دارد و در برخی ماه ها فروش عالی و در برخی ماه ها فروش خوب نیست.

اما

ما به شما اطمینان میدهیم که رسیدن به سوددهی و جبران هزینه پرداختی به قول معروف دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

بدلیل حجم بالای فایلها و سایر محدودیت ها امکان ارسال یکجای فایلها به ایمیل و یا رایت بر روی CD وجود ندارد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل طرح توجیحی احداث استخر سرپوشیده

توضیحات :

وزارت تعاون

معاونت طـرح و برنامه

طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی

احداث استخر سرپوشیده

مرداد ماه 1382

خلاصه طرح

موضوع طرح : احداث استخر سرپوشیده و ارائه خدمات آموزشی و تفریحی

محل اجرای طرح : قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور

سرمایه گذاری کـل: 5/954 میلیون ریال

سهم آوردة متقاضی: 5/104 میلیون ریال

سهم تسهیلات: 850 میلیون ریال

دورة بازگشـت سرمایه: 13 ماه

اشتغالزایی : 9 نفر

مـقـدمـه :

تمایل روزافزون افراد جامعه به روش زندگی مدرن و ماشینی ، موجب ایجاد تغییراتی در امور روزمره گشته است. کاهش فعالیتهای فیزیکی از مهم ترین این تغییرات است که عامل اصلی در افزایش نرخ ابتلا به بیماریهای گوناگون بالاخص امراض قلبی به شمار می‌اید. پرداختن به ورزش به منظور جبران این کاهش در فعالیت های روزانه می‌تواند تضمین کننده حفظ سلامت افراد باشد.

در این میان شنا از محبوب ترین ورزش ها است که به واسطه ایجاد نشاط و رفع خستگی بیش از پیش مورد اقبال عمومی واقع گردیده است. خصوصا به منظور پر بار ساختن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، و هدایت آنان به سمت ورزش احداث استخرهای شنا حائز اهمیت خاصی هستند. ضمن اینکه اهمیت آموزش شنا با توجه به حدیث نبوی کاملا آشکار است.

با عنایت به موارد فوق الذکر و نیز لزوم رعایت شئونات مربوط به بانوان احداث استخرهای سرپوشیده توسط بانوان وجهت استفاده بانوان ، علاوه بر دارا بودن توجیه مناسب اقتصادی می‌تواند بستر ساز اشتغال به کار نیروهای جویای کار گردد.

توجیه اقتصادی طرح :

الف – سرمایه گذاری ثابت :

الف – 1 ) زمیـن :

متـراژ ( متر مربع )

هزینه واحد ( هزارریال )

هزینه کل ( میلیون ریال )

750

500

375

الف – 2 ) محوطه سازی :

ردیف

شــرح

مقدار

هزینه واحد ( هزارریال)

هزینه کل (میلیون ریال )

1

2

تسطیح و خاکبرداری

فضای سبز و پارکینگ

750مترمربع

200مترمربع

6

150

5/4

30

جـــمـــع

5/34

الف – 3 ) ساختمانها:

ردیف

شــرح

زیربنا(m2)

هزینه واحد ( هزارریال)

هزینه کل (میلیون ریال )

1

2

3

4

5

6

7

دفتر

گیشه

سالن و استخر

رختکن

دوش‌های آب

سالن سونا

بوفه

24

6

336

12

8

24

12

500

500

800

600

600

800

500

12

3

8/268

2/7

8/4

2/19

6

جــــــمـــع

321

تعداد صفحات : 13

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل پاورپوینت بیوانرژی

چکیده :

بر خلاف دیگر منابع انرژی تجدیدپذیر، بیوماس می تواند به طور مستقیم به سوخت های مایع - سوخت های زیستی - برای نیازهای حمل و نقل ما (اتومبیل، کامیون، اتوبوس، هواپیما و قطار) تبدیل شود. دو نوع رایج سوخت های زیستی عبارتند از اتانول و بیودیزل.

اتانول الکل ساخته شده توسط تخمیر هر گونه زیست توده با کربوهیدرات بالا (نشاسته، قندها، و یا سلولز) از طریق یک فرآیند شبیه به آبجو دمیدن. اتانول عمدتا به عنوان یک افزودنی سوخت برای کاهش مونوکسید کربن خودرو و دیگر انتشار گازهای دود استفاده می شود. اما وسایل نقلیه انعطاف پذیر که در مخلوط بنزین و تا 85٪ اتانول اجرا می شوند، در دسترس هستند.

Unlike other renewable energy sources, biomass can be converted directly into liquid fuels - biofuels - for our transportation needs (cars, trucks, buses, airplanes, and trains). The two most common types of biofuels are ethanol and biodiesel.

 

Ethanol is an alcohol made by fermenting any biomass high in carbohydrates (starches, sugars, or celluloses) through a process similar to brewing beer. Ethanol is mostly used as a fuel additive to cut down a vehicle's carbon monoxide and other smog-causing emissions. But flexible-fuel vehicles, which run on mixtures of gasoline and up to 85% ethanol, are now available

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل پاورپوینت فصل 12 علوم هشتم - سنگ ها

سنگ ها از منابع خدادادی هستند که فواید بسیاری در زندگی برای ما دارد از جمله:

ساختمان سازی ساخت مجسمه همچنین حاوی منابع ارزشمند نفت و گاز و آب و آهن و....

"مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیاء"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل پاورپوینت تئوری حسابداری

نمونه ای از اسلایدهای این پاورپوینت را در زیر می بینید:

تعریف بازار های کارا: در این بازار ها اطلاعات به سرعت پردازش میشوند و قیمتها منعکس کننده تمام اطلاعات موجود هستند

برای آزمون کارایی بازار نیاز به یک الگوی نظری (تئوریک) داریم تا بتوانیم عوامل تعیین کننده قیمت اوراق بهادار در این معادله را توضیح دهیم

عوامل بیشماری بر روی قیمت اوراق بهادار تاثیر میگذارند مثل سیاست، ریسک پذیری، تورم و غیره اما اگر الگویی دارای تعداد کمی پارامتر و در عین حال قدرت پیش بینی کنندگی بالا باشد باید اذعان کرد که الگوی ارزنده ای است الگوی قیمت گذاری داراییهای سرمایه ای (CAPM) یکی از الگوهایی است که فقط از ویژگی های دو پارامتر ریسک و بازده برخوردار است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰