اقدام پژوهی چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم - فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و شش صفحه
چکیده
امروز، در نقاط مختلف دنیا، افراد زیادی از اختلالات اجتماعی رنج میبرند و بیماریهایی چون افسردگی، اضطراب، پرخاشگری همچون بیماری سرماخوردگی روز به روز شایعتر گشته، سلامت اجتماعی افراد را به خطر افکنده است. اختلالات اجتماعی فرصت زندگی مفید و سالم را از افراد گرفته و عملکردهای رفتاری آنان را دگرگون ساخته و زندگی را چون کلافی سردرگم ساخته است و افراد معنی زندگی را به درستی درک نمیکنند. ازآنجا که هر معلولی از علتی نشأت میگیرد پس عدم سلامت اجتماعی نیز دارای علت یا عللی میباشد و از طرفی پیشگیری از بیماری مقدم بر درمان است. نتایج این تحقیق گویای این مطلب است که:
1- بین سن دانشآموز و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود دارد.
2- بین شغل والدین و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود ندارد.
3- بین تحصیلات والدین و پرخاشگری فرزندان همبستگی معنیداری وجود ندارد.
4- همچنین بین سن والدین و پرخاشگری فرزندان، بین جمعیت خانواده و افسردگی
فرزندان و بین فقدان والدین و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود ندارد.
5- بین موقعیت تحصیلی دانشآموز و پرخاشگری رابطه معنیداری وجود دارد.
فهرست مطالب
چکیده
توصیف وضع موجود
گردآوری اطلاعات( شواهد1)
یافته های علمی:
عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط:
موانع ارتباط:
رشد اجتماعی نوجوان:
ویژگی های نوجوانی که به قدر کافی از محبت بهره مند بوده است:
ویژگی های نوجوانی که از محبت محروم بوده :
علل عدم تعامل یافتگی نوجوان:
محیط های نا مساعد خانوادگی:
پیشینه:
1-بررسی رابطه کژ رفتاری های اخلاقی-اجتماعی
محقق : سیامک مهابادی
خلاصه یا فته ها ی پیشینه:
نتایج ویافته های این تحقیق به شرح ذیل می باشد :
پیشنهادها :
نتایج تحقیق :
پیشنهادات :
منابع
فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.
توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.