اقدام پژوهی چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم - فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و شش صفحه

چکیده

امروز، در نقاط مختلف دنیا، افراد زیادی از اختلالات اجتماعی رنج می‌برند و بیماری‌هایی چون افسردگی، اضطراب، پرخاشگری همچون بیماری سرماخوردگی روز به روز شایع‌تر گشته، سلامت اجتماعی افراد را به خطر افکنده است. اختلالات اجتماعی فرصت زندگی مفید و سالم را از افراد گرفته و عملکردهای رفتاری آنان را دگرگون ساخته و زندگی را چون کلافی سردرگم ساخته است و افراد معنی زندگی را به درستی درک نمی‌کنند. ازآنجا که هر معلولی از علتی نشأت می‌گیرد پس عدم سلامت اجتماعی نیز دارای علت یا عللی می‌باشد و از طرفی پیشگیری از بیماری مقدم بر درمان است. نتایج این تحقیق گویای این مطلب است که:

1-  بین سن دانش‌آموز و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود دارد.

2-   بین شغل والدین و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود ندارد.

3-  بین تحصیلات والدین و پرخاشگری فرزندان همبستگی معنی‌داری وجود ندارد.

4- همچنین بین سن والدین و پرخاشگری فرزندان، بین جمعیت خانواده و افسردگی  

 فرزندان و بین فقدان والدین و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود ندارد.

5- بین موقعیت تحصیلی دانش‌آموز و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود دارد.

فهرست مطالب

چکیده

توصیف وضع موجود

گردآوری اطلاعات( شواهد1)

یافته های علمی:

عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط:

موانع ارتباط:

رشد اجتماعی نوجوان:

وی‍‍ژگی های نوجوانی که به قدر کافی از محبت بهره مند بوده است:

ویژگی های نوجوانی که از محبت محروم بوده :

علل عدم تعامل یافتگی نوجوان:

محیط های نا مساعد خانوادگی:

پیشینه:

1-بررسی رابطه کژ رفتاری های اخلاقی-اجتماعی

محقق : سیامک مهابادی

خلاصه  یا فته ها ی پیشینه:

نتایج ویافته های این تحقیق به شرح ذیل می باشد :

پیشنهادها :

نتایج تحقیق :

پیشنهادات :

منابع

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.