بهار 1396   

فقط با سرمایه یک میلیون پانصد هزار تومان

تعداد صفحات 31 صفحه

چکیده:

در این مقاله از صفر تا صد بسته بندی حبوبات و خشکبار و ادویه جات و اردیجات به طور کاربردی بیان شده است.

هدف:

خرید حبوبات و ادویه جات و خشکبار به صورت فله و تبدیل ان به بسته بندی شکیل و بازار پسند .

میزان اشتغال زایی:

دو نفر به صورت مستقیم

بازگشت سرمایه:

از 2/5 ماه  تا یک سال متغییر میباشد

متوسط میزان سود دهی:

40 درصد سود خالص

و....

تیتر های مهم مقاله:

مراحل اقدام برای مجوز و لزومات مکان کار

مرحله اول

معرفی انواع  ابزارها و دستگاه ها و مواد اولیه بسته بندی

مواد اولیه بسته بندی را از کجا خریداری کنیم؟

مواد اولیه غذایی را از کجا تهیه کنیم؟

اشنایی با کار و وظایف و مواد اولیه مورد نیاز و دستگاه ها و ابزارها مورد نیاز برای بسته بندی حبوبات ،ادویه جات و خشکبار و اردیجات(ارد سوخاری ،ارد قنادی و...)

مرحله دوم 

اصول کار بسته بندی حبوبات و خشکبار و ادویه جات

شروع کار بسته بندی حبوبات

شروع کار بسته بندی خشکبار

برای بسته بندی ادویه جات

بسته بندی قند و شکر

بسته بندی ادویجات و سویا

شما در مراحل بالا تمام مراحل و روشهای کار بسته بندی را فرا گرفتید وحالا باید برای بسته بندی محصول اقدام کنید .

مرحله سوم

بسته بندی نهایی حبوبات و قند و شکر

بسته بندی نهایی ادویه جات

بسته بندی نهایی آردی جات

مرحله چهارم:

اصول کار با دستگاهها

نکات ایمنی در حین استفاده

مرحله پنجم:

سرمایه مورد نیاز

برای کسانی که میخواهند از صفر خودشان این کار را شروع کنند

تمام هزینه ها و وسایل مورد نیاز بسته بندی از قبیل : سفارش چاپ سلفون حبوبات ،وسایل بسته بندی ادویه جات و ...

جدول الف که بسیار کار امد و کاملا تمام هزینه ها در ان به طور مهندسی شده بیان شده است.

سرمایه مورد نیاز: کسانی که می خواهند علاوه بر مواد اولیه بسته بندی،مواد اولیه غذایی را نیز از ما تهیه کنند

جدول 1 و2 که تمام سرمایه مورد نیاز و هزینه وسایل و دستگاه های مورد نیاز و قیمت محصولات فله مانند ادویه جات در ان بیان شده است. 

توضیح کامل و قابل فهم جداول به زبان ساده و قابل فهم

مرحله ششم:

قیمت گذاری اقلام

فرمول قیمت گذاری حبوبات و خشکبار و قند و شکر

فرمول قیمت گذاری ادویه جات و اردیجات

توضیح و تعاریف قسمتهای مختلف فرمول ها به طور کامل و کاربردی 

مرحله هفتم

بازاریابی:

توضیح کامل و کاربردی درمورد بازاریابی محصولات بسته بندی شده

وسایل و اقدامات در موقع بازاریابی

نمودار فروش به همراه توضیح

9 نکته اساسی

پرسش و پاسخ با نویسنده مقاله و راه های ارتباطی با او

نحوه خرید و سفارش مواد اولیه بسته بندی و مواد اولیه غذایی و دستگاه ها

تعداد صفحات :32 صفحه